Wednesday, May 12, 2010

Hari Belia Negara 2010

Baru-baru ini masa saya tengah workout digym, Efat ada mengajak saya untuk pergi Hari Belia Negara di Putra Jaya 14-16 May 2010. Mula-mula rasa tak berminat, tapi saya still go through jugak website Kementerian Belia dan Sukan untuk mendapatkan details mengenai event ni. Tetiba rasa excited pulak since banyak aktiviti-aktiviti menarik kat sana.

Tambahan lagi gym KBS turut mengadakan open day, best jugak dapat jalan-jalan tengok gym lain. Tadi tetibe Azwan call saya cakap dia nak masuk Mr.Fitness, so nak tak nak saya kena pegi jugaklah event ni. Since Wan nak masuk, saya ingat nak suruh Efat join skali kalau die ready. Bagus jugak kalau ade orang wakil Revolution Gym & Fitness.

Efat dan Wan

So alang-alang Revolution Gym nak get involved, so saya decided nak cuba-cuba menyertai Ceative Youth Blog Contest skali anjuran Information Technology Youth Movement. Well gym business ni pun get a lot to do with youth lifestyle, so why not we become part of it. At least dapat jugak kami share our fitness experience and knowledge with others.

ITYM Logo

Plus saya suka jugak dengan tema tahun ini ”Belia Kreatif dan Inovatif Pemacu Ekonomi Negara”. Sebagai belia memang kita perlu lebih kreatif dan inovatif dalam membantu kearah perkembangan ekonomi negara. So now I'm really looking forward to the event this weekend.

Cheers,
Revolution Gym & Fitness

No comments:

Post a Comment